WIADOMOŚCI

A A A

Żagle 2019

"Ciągle są wśród nas jeszcze anioły...
I My mamy te swoje...takie żeglarskie aniołki.
Same nie macie skrzydeł a tłoczycie wiatr w skrzydła innych.
Pokazujecie, że można wznosić się wysoko, by sięgać po marzenia.
Rozsiewacie radość, którą warto się dzielić. Stanowicie grupę ludzi, z którymi warto być, do których się chętnie wraca niczym do bezpiecznego portu...
I najważniejsze...dajecie nadzieję, bez której ciężko żyć. "

DZIĘKUJEMY!!!

Po raz kolejny w tym roku wzięliśmy udział we wspaniałej imprezie integracyjnej -„Sprawni Niepełnosprawni Żeglarze” zorganizowanej przez fundację im. Dwighta Eisenhowera. Nasza grupa wraz z innymi uczestnikami rejsu podróżowała po Bałtyku na 7 jachtach pod okiem i opieką profesjonalnych sterników. W tym roku trasa wiodła od pięknych Międzyzdrojów przez Świnoujście, Wapnicę, Nowe Warpno, Trzebież do Lubczyny skąd wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu.

Tym razem oprócz przygód na morzu, dzięki którym przekonaliśmy się jak wiele siły w nas drzemie, zmiennego wiatru oraz cudownego słońca mieliśmy okazję do obejrzenia wielu miejsc. Dzięki lokalnym władzom zwiedziliśmy Międzyzdroje z przewodnikiem, Świnoujście oraz zobaczyliśmy przepiękne Turkusowe Jeziorko w Wapnicy, w okolicach którego rozprzestrzenia się malowniczy widok. Nawiązaliśmy również w tym czasie nowe kontakty i zdobyliśmy nowych przyjaciół m.in. z PSONI w Świnoujściu. Przywitano tam nas z dużym entuzjazmem, zastawionym stołem oraz dyskoteką :)! Było zabawy co niemiara. Oczywiście nie obyło się bez opalania na plaży, moczenia nóg w cudownej morskiej wodzie oraz zbierania muszelek.

Ta wspaniała przygoda pokazała nam po raz kolejny na co i na ile nas stać. Wiemy, że nigdy na pewno nie będziemy się bać trudnych warunków, nowych sytuacji, niespodziewanych wydarzeń oraz spieczonych od słońca twarzy i ramion!:) Świetna przygoda i tak znakomita zabawa nie miała by miejsca bez cudownych osób i naszych bliskich przyjaciół z innych ośrodków. Wiemy, że taka integracja oraz przyjaźnie trwają przez całe życie.

Serdecznie dziękujemy organizatorom oraz sternikom, którzy wytrwale uczyli nas żeglugi oraz tego, iż jachty nie pływają po morzu tylko wychodzą z portu i idą…:) To grupa wspaniałych ludzi, którzy kochają nie tylko morze ale i również pracę z drugim człowiekiem. Dziękujemy również i innym ośrodkom uczestniczącym w rejsie za przemiłą jak zawsze atmosferę. Pozdrawiamy Wszystkich! :)